Irodai fogadás és adatbevitel – Rugalmas [Hungary]


 

Szükséges készségek és végzettség:

Csendes recepciós pult vezetése, telefonnal, az alkalmazottakkal való kommunikációval és a szállítmányok átvételével.

Irodai szükségletek kezelése: irodaszerek, személyzeti felszerelések és egyenruhák.

Adminisztratív támogatást nyújt, beleértve, de nem kizárólagosan a szövegszerkesztést, jelentéskészítést, adatbevitelt.

Munka a kintlevőségek/számlák csapatával

Egyéb adminisztrációs feladatok az igazgatók és a vezetők irányításával.

Ez a munkakör olyan személynek felel meg, aki rendelkezik némi adminisztrációs tapasztalattal, és szeret csapatban dolgozni.

Készségek, amelyek előnyt jelentenek:

Irodai és adminisztrációs munkakörben szerzett korábbi tapasztalat

Tapasztalja meg az Office 365 / Google Dokumentumok használatát

Tartson fenn pozitív hozzáállást, magas szintű professzionalizmussal és emberi készségekkel.

Pontosnak, megbízhatónak és megbízhatónak lenni.

Mutasson rugalmasságot, alkalmazkodóképességet és sokoldalúságot a változó munkaigények kezelésére.

Képes felügyelet nélkül dolgozni, erős időgazdálkodási és problémamegoldó készségekkel.

Állás típusa: Teljes munkaidő

$ads={2}


 

.

$ads={1}

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال